Vähän ihmetyttää mitä City and Colourille on tapahtunut. Bring Me Your Love (2008) ja Sometimes (2005) löytyvät hyllystä, ja niihin liittyykin kovasti nostalgiaa. Uudelta levyltä on ollut kaksi kappaletta kuultavana jo jonkin aikaa, mutta nihkeän kiusallinen olo niistä on lähinnä itselle tullut. Mitä City and Colourille on tapahtunut? Fragile Bird ja Northern Wind uudelta Little Hell (7.6.) -levyltä.
Ehdin jo epäillä et mulle olis tapahtunut jotain, mutta näissä vanhoissa on kuitenkin yhä taikaa. Siis City and Colouriin tutustumattomille monikerin takaa löytyy Dallas Green (nokkelaa, eh?), Alexisonfiren kitaristi.
Tutustuin tämän miehen akustisempaan puoleen ensi kerran muuan Markus Perttulan suosituksesta, jännää. Silloin asuin vielä yksin Vasaramäessä ja kaikkea muuta yhtä kiinnostavaa. Vähän nyyhkyisen siirappisia jotkut sävellykset ovat, mutta kelpo ääni Dallasilla on eikä kitaroinnissa vikaa lain. Comin' Home, Waiting... ja muut vanhat kappaleet taasen ovat mitä parhainta antia. Tsaijai. Kyllä näitä kelpaa muistella.