Näytetään tekstit, joissa on tunniste Miami Horror. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Miami Horror. Näytä kaikki tekstit

3.8.2010

Miami Horror & Kimbra


Melbournen Miami Horrorin otteita olen seurannut jo pidempäänkin - ja on tullut kirjoiteltuakin. Aiemmin on kuultu mm. kovinkin discoilevaa elektropoppia Sometimesin ja Moon Theoryn myötä.



Benjamin Plantin luoman projektin debyyttialbumi kantaa nimeä Illumination ja julkaistaan 20. päivä kuluvaa kuuta. Uusin lohkaisu tulevalta levyltä on I Look To You. Tämän myötä albumilta voisi jopa odotellakin lisää kivoja kappaleita.



Uusimmalla kappaleella vokaaliosuuksista vastaa uusiseelantilaislaulaja Kimbra. Hänen soolomateriaalinsa on myös tutustumisen arvoista, mikäli jazz-vaikutteinen pop putoaa. Debyyttisinglellään Settle Down Kimbra työskenteli mm. Architecture in Helsinki -yhtyeen kanssa työskennelleen Francois Tetazin kanssa.

11.4.2010

Viime päivien uutuuskappaleita

Deer Tick, The Radio Dept., Miami Horror ja Band of Horses ovat kaikki julkaisseet tavalla tai toisella uutuuskappaleitaan viime päivien aikana. Tai sitten niitä on vain vuotanut.


Deer Tick palaa kesäkuussa julkaistavalla kolmannella levyllään The Black Dirt Sessions. Ensimmäinen levyltä kuultu kappale Twenty Miles kuulostaa tutulta Deer Tickiltä, mutta jokin silti tuntuu muuttuneenkin.



Alt-country / folk -kokoonpanon aiemmat levyt War Elephant ja Born on Flag Day ovat olleet sangen pidettyjä julkaisuja. Itseltäni tuo jälkimmäinen on jäänyt katsastamatta, mutta War Elephantia on tullut kuunneltua ja se onkin hieno levy.



Ruotsalaisen The Radio Dept.in Clinging To A Scheme -levyä on odotettu oikeastaan koko kevät (ja sitä ennen tietysti pidemmänkin aikaa) ja parin viikon päästä julkaisupäivä koittaa. Ensimmäinen virallinen singlelohkaisu oli kepeä Heaven's On Fire. Nyt julkaistaan kappale nimeltä Never Follow Suit:





Miami Horror on julkaissut elektro pop -kappaleita tähän mennessä muutaman singlen voimin ja nyt kuullaan virallisen julkaisun muodossa Moon Theory. Tämä voisi enteillä levyjulkkarin olevan lähellä? Aiemmin Miami Horrorin useimpien tietoisuuteen nosti kappale Sometimes. Tässä kummatkin:





Band of Horses kutkuttaa jo tulevalla levyjulkaisullaan. Infinite Armsilta on aiemmin kuultu Compliments, mutta hiljattain myös levyn avausraita, Factory, vuoti nettiin. Ja se kuulostaa todella hyvältä. Harmi vain, ettei taida löytyä linkitettävää tähän yhteyteen, joten ohjaan Hypemiin.

# Factory @ Hypem